Bosch Workshop Partner
Bosch Workshop Partner is hét Module concept van Bosch, gericht op de werkplaatsactiviteiten van het autobedrijf. Het doel van BWP is het autobedrijf te professionaliseren door middel van het aanbieden van de juiste werkplaatsapparatuur, technische trainingen, support en Bosch-automaterialen. Bosch Workshop Partners genieten daarnaast van een mooi aanbod aan marketing-, communicatie- en promotiemateriaal. Dit alles met het behoud van de eigen identiteit van het autobedrijf. Vandaar ook de slogan: Uw autobedrijf, Bosch-kwaliteit.
Voordelen
- Bosch Workshop Partner biedt toegang tot een uitgebreid pakket met maar liefst 27 verschillende trainingen, verdeeld in 7 trainingstrajecten.
- Uw naam verbinden met een sterk wereldwijd merk als Bosch, zorgt voor extra vertrouwen in uw bedrijf bij uw klanten.
- Met meer dan 130 jaar autogeschiedenis kan Bosch al uw technische behoeften ondersteunen.
- De Bosch Adviseurs bieden u ondersteuning op activiteiten om uw business te doen groeien: online maar ook offline.
Voorwaarden om Bosch Workshop Partner te worden:
- Gebruik van KTS en ESI [tronic] U beschikt over de nodige Bosch-testapparatuur en gebruiksabonnementen.
- Minimum 1 BWP-module verplicht per jaar U betaalt geen maandelijkse conceptfee om Bosch Workshop Partner te worden, wel kiest u jaarlijks één module om BWP te blijven.
- Omzetdoelstelling U haalt een minimum omzet van 10.000 euro per jaar aan Bosch-automaterialen bij één grossier uit het Bosch (First) Supplier netwerk.
Een sterk veranderende mobiliteit vereist een maximale technische kennis en expertise van het autobedrijf om zo voorbereid te zijn op de uitdagingen van vandaag en morgen. Bosch brengt 130 jaar autobranche ervaring naar uw autobedrijf via verschillende modules. Ontdek de modules in de Bosch Workshop Partner brochure.
Meer informatie
Meer informatie over de Bosch Workshop Partner formule en benieuwd naar alle voordelen die Bosch Workshop Partner te bieden heeft? Bekijk de Bosch Workshop Partner brochure.