+31 (0) 33 203 50 65

Omruilen & Retourneren

Retourneren kan binnen 14 dagen na levering. Wil je ruilen dan kan het ook eventueel een paar dagen later. Heeft het pakket transportschade? Dan aub binnen 24 uur aan ons melden.

  • Hebben wij een foutje gemaakt door een verkeerd product of incomplete bestelling op te sturen, neem dan direct contact met ons op via e-mail of telefoon zodat wij het juiste product kunnen opsturen. Hier zijn wij heel snel in zodat je niet onnodig lang hoeft te wachten!
  • Volg onderstaande stappen en vermeld het order/factuurnummer op de verpakking. Zendingen zonder order/factuur kunnen wij niet in behandeling nemen.
  • Verpak het product in zijn originele verpakking (indien van toepassing) en daaromheen extra verpakkingsmateriaal of omdoos, dus geen tape of schrijven op de originele verpakking. Doe je dit wel of is de originele verpakking beschadigd dan zijn wij helaas genoodzaakt om 20/40% van het aankoopbedrag in te houden. 

  • Neem het product in geen geval in gebruik. Alleen ongebruikte producten komen voor vervanging/retour in aanmerking. Stuur je een product incompleet terug, dan houden we een nader te bepalen bedrag of percentage in.
  • Zorg ervoor dat het retour netjes aangeleverd word, op dezelfde wijze als het aan u geleverd is. Kapotte of beschadigde verpakkingen worden niet geaccepteerd of in rekening gebracht.

Stappen om een product te ruilen:

Wil je een product ruilen met wat je hebt ontvangen, volg dan de onderstaande uitleg.

1. Je zoekt je bestelbevestiging op in je e-mail, deze heeft de volgende titel:
“Bevestiging van je bestelling | UITLAATDISCOUNTER”. In deze mail vind je een bijlage van je factuur, download deze.
3. Stel een e-mail op naar [email protected].
4. Hierbij voeg je de gedownloade factuur en geef je aan wat je precies wilt ruilen
5. Geef het te ruilen product aan met het artikelnummer of stuur ons de aanvraag met kenteken.
6. Wacht op onze reactie met acceptatie of weigering van omruiling.
7. Nadat de producten geruild zijn ontvangen wij het retour en verwerken deze met in mindering gebrachte ruil kosten. 

Het retouradres is:
UD-Autoparts.nl
Maanlander 15
3824MN Amersfoort

Stappen om een product te retourneren:

Wil je een product retourneren, volg dan de onderstaande uitleg.

1. Je zoekt je bestelbevestiging op in je e-mail, deze heeft de volgende titel:
“Bevestiging van je bestelling | UITLAATDISCOUNTER”
2. In deze mail vind je een bijlage van je factuur, download deze.
3. Stel een e-mail op naar [email protected].
4. Hierbij voeg je de gedownloade factuur en geef je aan wat je precies wilt retourneren.
5. Wacht op onze reactie met acceptatie of weigering van het retour te zenden artikel
6. Na acceptatie voeg je het factuur toe aan het retour en verstuurd het retour naar het onderstaande adres.
7. Nadat het retour door ons ontvangen is zullen wij het aankoopbedrag crediteren

Het retouradres is:
Uitlaatdiscounter.nl/UD-Autoparts
Maanlander 15
3824MN Amersfoort

Je bent zelf verantwoordelijk voor schade en/of vermissing tijdens het transport. Tevens draag je zelf de kosten van de verzending. Ongefrankeerde zendingen of zendingen onder rembours worden nooit door ons in ontvangst genomen. Tenzij vooraf anders overeengekomen.